Quotes.

"I wanted a perfect ending. Now I've learned, the hard way, that some poems don't rhyme, and some stories don't have a clear beginning, middle, and end. Life is about not knowing, having to change, taking the moment and making the best of it, without knowing what's going to happen next."

February 28, 2009

ohh itu dia.

lotsa prblm comin' and i keep on trying to be happy evryday. xtlly, its not easy kot. haih, i've done my february test! agaga, SUSAH kott? T_T , im not taking physc and maths paper! yeah! ohh, tak, saye happy pn. saye cinta sama PHYSICS, [evntgh im s****d] hahaha.

pe nk cte ehh?

i went to alamanda today, pegi mcm org bodow tade arah dan tujuan. then stop kt 1 shop. tgk dr lua, ohh lawaa baju ituu. saye teringin masuk dan tgok dgn lebey mndalam, oleh kerana masalah kewangan telah meyebabkan saya sedar diri dan berlalu pergi. saya mahu itu bajuuu. sgt lawa. wne fav lakk tuh. menggode saya lah itu bajuu. waaa, saya pun berlalu pergi dan dan dan, saya rasaa sgt menyesall.

then,

fe ubati my lukaa parahh tuh, i went to mph, buku best2, tp tade duet, so wndow shppng je lah, then kua g speedy, nk beli, mcm biase lahh, tade duet. tape, t elaun masok, aku beli smuee. hahahha [evil], ku jln sensorg, kelihatan seperti org ta btol, lupe nk ckp, ku keluar dgn syasya, dye biase lahh, ke"dating"an lahh, ku jln blek ke kedai ketidaksmpaian hajat tuh. ku branikan dry, ku masuk, ku cari bju itu, hampaa. suda sold out, tidak kesampaian 50 minit aku tgok suda sold out? adoii. ku berlalu pergi dgn hampa. ngehh, afte 30minutes dgn kekecewaan tuh, syas bru dtg slps berdating.

mngadu ahh,

luna ; babe, na blek, jum la blekk. blekk. *muke sedey
syas ; syg, why nieh? u penat tgu i td? sorry. *muke worried
luna ; ta lahh, i just, kecewa. *muke nk nges dahh
syas ; y? spe buat? *muke cuakk
*cerita a-z.
syas ; lahh, jan la cum gtu, i hve sumthing fe u. *teethly smile
luna ; ? *pelik
syas ; nahh, i nmpk u tgok td, so i beli kan lahh, sbb tuh lmbt sket. * (:
luna ; *terharuu,

so tu je lahh cite nye. syasyaa. syang gylak kt u! haha. pulang dengan baju itu dan perasaan gembire sebelum kepale terhantuk pintu kereta, agak parah apabila berdarahh. ngeh, tp fine jek. (:

tiredface,
lunasayang.

No comments: