Quotes.

"I wanted a perfect ending. Now I've learned, the hard way, that some poems don't rhyme, and some stories don't have a clear beginning, middle, and end. Life is about not knowing, having to change, taking the moment and making the best of it, without knowing what's going to happen next."

March 2, 2009

nur Atma 1

ohhh, ketensionan melanda diri ku, kemurungan datang secara tiba tiba. ohh, saya menangis lagi? ohh tidakk. saya tanakkk membazir air mata ituu. *sob sob. saya tidak tahu mengapa harus saya menangis.. saya penat sangatt. bukan penat sikit. tp penattttttt sangattttt. banyak sangat benda yang di simpan di dalam hati sendiri sendiri. benda itu di simpan di dalam hati sehingga meluka kan. betol, sangat sangat sakett, saket itu sangatt. haih. ohh, tolong lah beri jawapan. mengapa semua ini terjadi. terjadi kepada ku. hmm. sangat penat. lappy off. *menangis lagi.

withasaddestface,
lunasayang.

No comments: