Quotes.

"I wanted a perfect ending. Now I've learned, the hard way, that some poems don't rhyme, and some stories don't have a clear beginning, middle, and end. Life is about not knowing, having to change, taking the moment and making the best of it, without knowing what's going to happen next."

October 3, 2009

Just So You Know.


I shouldn't love you but I want to
I just can't turn away
I shouldn't see you but I can't move
I can't look away.

ohhkey, im so obsess to him now, i know a lot of things about him. i love to see every single thing he do. everything he do, will makes me smile and smile fe the whole day. its so enjoy when u love someone who does'nt know about it at all. waa. pemuja rahsia. bcause when u tried to usha him, if he doest'nt know then he nt gonna perasan la. so lg senang na usha. hahahaha. si mr. A, adalah orang yang saya tengah obses. mr. A, i never talk to him, opps. once la, but just a few words. and its the first or last time kot. i tawu sape i, so i never brani na wat first move. lgpn im not so terbuka about it. hahhaa. if today is my last day la kan. antara bende yang i want to do so much is, propose him. hahahha. bangang bin bongek. kne reject pn tape, bcause at least i hve the keberanian to say it to him even it is too late at that time. i like the way mr. A is. mr. A kindda alim but okey, he is quite and he have the sweetest smile. thats why i lyk him. winky winky. (:

Mr. A, luna suke kauu!
hahahaha.


today notes ; Trial suck and hujung minggu yang menyesakkan dada.

mr. A will you be my boyfie,
lunasayang bangang.
:D

September 27, 2009

hoooyehh.



* phone, tolong la berkelakuan baek ley? fe 6 months nie je.
hold on la dlu na saket pn. :(

250909.
sorry guys lambat. im too busy layan orang kat umah. btw, on last Friday, i went to Mia's house dekat jek ngn uma i. i went to her house fe makes some kehancuran at her house wif Intan. i neva meet intan fe a very long ages. betoll ke ayat aku? hee. quite best. bukan quite la. supa dupa xtremely best. we makes agar agar, and acc mne la ktorg tawu how to make it. na wat agar agar laici plak tu. bukan na agar agar sirap yang senang tu. so, i called Afitah and ask the rcpe frm her. fyi, Afitah memang terer kot masak memasak nieh. credit to her la fe helping us that day. then, all the bahan bahan keluar. the best part. non of us tawu mcm mne na gune pembuka tin tu. afte a while, kami suda tidak sabar lalu membuka tin laici itu dengan penuh gaye. hahahah. i love u guys. thanks to intan fe blnje-ing me kat kedai Apek. enjoyy la. bcz da lme i not lepak-ing wif them kan. so i enjoy every second wif them. (:

some picture of mine ;



today notes ; i wanna be wif you. can i? math comin' and im not so ready yet. :(

ohhbeliauu,
lunasayang.

September 22, 2009

im so sorry. :(


Mamat - sorry sangat sangat keyh.


waaa. im trully deeply sorry ek mamat. luna rasa sangat bersalah. :-/

luna ske la nyusah nyusah kan mamat, mcm yang haritu, mamat punye la baek,
luna tade kawan kt skola mse kemas kelas mamat datang naek moto dr reko na jmpe.
tp luna tengok je. luna ta fikir pn minyak mamat, kecewa mamat, penat mamat kan?
luna nie selfish kan? hmm. mse mamat datang amek hadiah pn, luna pass kt feisal.
bukan
luna yang datang kt mamat then bagi hadiah tu. luna memang na bg sendiri,
hand by hand,
tp luna takot, ye la frst tyme jmpe kan. takott. tp.. luna kejam kan? ;(
ble ckp na jmpe, mesti mamat yang akan penat, bukan luna. luna na yang senang je.
luna na dok uma, mamat dtg jmpe, slu mcm tu, kadang kadang mamat sanggup jek ckp okai.
jahat kan luna nieh. acc mse mamat rply yang satu tu kan td. luna rse mcm. humm?
mse saat tu la betoll2 luna rse brsalah. bkn tapena rse tp that one yang wat luna betoll2 terkedu,
betoll gak ckp mamat. kawan je. tapaya na korban lbey lbey kan. sian mamat.
luna sangat jaat. tp mamat baek. satu msg je mcm mara,then mamat cbe natural kan balek.
tu la luna sayang kawan luna yang sorang nie kan. okai mamat, sorry fe evrything oke.
luna try na jmpe mamat one day key. mybe 12dec if tade pape aral kan. (:

maybe luna selalu sangat hurts others kan. sorry kawan, kadang kadang luna taseda dan lupe korang. hmm. sorry again yeh?


ohh yeh, luna tatao la if mamat datang tu sesaje je kan.
tade niat pn na jmpe, tp luna tetap rse guilty.

sorrykawan,
lunasayang.

Eid

my first day of raya ;
mak ngah's, mak lang's, mak cik's, mak itam's and alamanda.

my second day of raya ;
my second sis's mother in law - Rengit and my sis's house - Batu Pahat.

my third day of raya ;
mak lang ayah - Labu and home sweet home.


kutipan hari raya setakat 3rd day of raya ; Rm240.00.

picture will be uploaded soon when i hve a mud. (:

withlove,
muahmuah.


September 18, 2009

ohh rendang.

wahhh, raya is coming! yep yep yep. i love raye. hahaha. im so tired today, pagi pagi kemas satu rumah, eyh tak kot. bukan satu umah a few part of my house belum dikemaskan lagi. seperti di anjung rumah. ta sngke i used that words. hahaha. afte solat jumaat, my lovely bro and sis went to shopping. not so shopping bcause i dun really get my stuff, but but but, i've no regret lah. pape pn it just very best lah. i enjoyy myself wif them moreeee than wif my bestf, so thats why in not so intrsted to hang-ing out wif u guys. :)

wahh, im so xcted fe tomorrow. great day fe our family. wahhh xcted gyle. start wat rendang ayam ngn daging, rebus ketupat, masak kuah kacang, masak lontong, buat ketupat palas, buat nasik tomato kot? btw td luna berjaye dengan jaye nye mengayam ketupat pasar! hahaha. selame nie asyik asyik sate, pas buat kne makan. mak kate bru cepat pandai. betolla mak. adek da pandai! hahaha. best best best. the best part kne tunggu ketupat tu lah. kadang kadang masak gune dapur kayu tawu. haa. kampung tak saye? memang saye orang kampung pn. kampung bahagia bangi. (:

ta blek kampung? takk. saya almost pure bangi. my mother frm kelantan. but tapena raye kelantan bcause there is no one there. relative je lah, so pegi ble de free. so luna memang la pure bangi. sbb my ayah pure bangi. best raye kt uma sendiri. adek beradek ayah pn duduk area sni jek, so tade la pegi jauhh sangat, paling jauh pn, kl. hahaha. adek beradek luna pn da cukup ramai na gamatkan umah luna tu. dengan anak anak buah lagi, bley gle raye kami. :D

today notes ; Happy Hari Raya, people! i'll update my blog soon, mybe on the first day of raya? (:

iloveRayasomuch!
lunasayang.