Quotes.

"I wanted a perfect ending. Now I've learned, the hard way, that some poems don't rhyme, and some stories don't have a clear beginning, middle, and end. Life is about not knowing, having to change, taking the moment and making the best of it, without knowing what's going to happen next."

January 18, 2011

happy ending.

Duhh, baru saya tersedar. I havent touch any books since Im home. -.- What happen to meee? Saya ada banyak sangat kerja rumah dan assignment. :/ Sempat ke nak buat? Kenapa cuti mesti sekejab? Kenapa mesti ade kerja. Kenapa saya malas sangat sangat ni? Kan azam usia 18 nak jadi budak rajin, nak dapat 4flat. Macam mana nak dapat 4flat kalau awak malas macam ni luna. Final kan nak dekat dah. Tak takut ke? Awak da la dah kena marah dengan cegu sebab awak teruk. Tak sedar lagi ka? ): Boleh tak jangan buat keja bertangguh? Boleh tak buat semua kerja tanpa mengomel, tanpa bertangguh2? Susah sangat ke nak berubah luna?

Saya nak mintak maaf dekat diri saya sebab saya tak mampu nak berubah. Mintak maaf banyak banyak. Tapi saya nak cakap kat diri saya, yang saya sedang mencuba untuk berubah.


towardsabettergirl,
lunasayang.

2 comments:

aznilussy said...

luna,u have been tagged.
kalu kamu free,jawab la ye :)
update la entry baru sayang..

hasrul hassan said...

Salam.
Boleh berubah skit2 pun jadila .. ada usaha. :)

http://hasrulhassan.blogspot.com